Najpopularniejsze wiadomości i informacje dla miasta Słupsk

Już za moment otwieramy dla was wirtualną salę kina REJS na platformie MOJEeKINO.PL. To jedyne miejsce, w którym w obecnej sytuacji możemy się spotkać. Cieszymy się, że możemy was zaprosić na pokazy przedpremierowe i festiwalowe najlepszych filmów studyjnych.

 

button na Insta

 

Większość z blisko siedemdziesięciu tytułów już od jutra dostępnych na platformie będzie można oglądać w dowolnym momencie. Widz wybierze film, który chce obejrzeć oraz kino REJS, w którym kupi bilet na seans. Niektóre jednak tytuły dostępne będą wyłącznie w trakcie wydarzeń specjalnych, określonego dnia o wyznaczonej godzinie. Takimi właśnie pokazami przedpremierowymi zainaugurujemy działalność platformy w nadchodzący weekend.

Już teraz zapraszamy was na trzy wyjątkowe tytuły otwarcia:
21.05 /czwartek/, godz. 20:30 - Jezioro dzikich gęsi
22.05 /piątek/, godz. 20:30 - Asystentka
23.05 /sobota/, godz. 20:30 – Żegnaj, mój synu

Bilety dostępne będą on-line w dniu seansu.

 

 

Jezioro dzikich gesi baner2

21 maja, godz. 20.30

JEZIORO DZIKICH GĘSI

Nan Fang Che Zhan De Ju Hui
Chiny, Francja 2019, 117 min.
reżyseria: Yi’nan Diao
obsada: Ge Hu, Lun-Mei Kwei, Fan Liao, Regina Wan

Główny bohater filmu, gangster Zhou, wpada w poważne tarapaty. Po tym jak omyłkowo zastrzelił policjanta, sam staje się ruchomym celem. Jedyną szansą dla mężczyzny jest ucieczka. Pomocy szuka u miejscowej prostytutki. To właśnie kobieta ma być jego łącznikiem ze światem. Zwłaszcza że nikomu oprócz niej nie może zaufać. W pogoń za bohaterem rusza bowiem nie tylko żądna zemsty policyjna jednostka specjalna, ale i skuszeni potencjalnym zarobkiem łowcy nagród, a w tle pojawia się również była żona mężczyzny.

Diao Yinana, laureat Złotego Niedźwiedzia za „Czarny węgiel, kruchy lód”, stworzył prawdziwą ucztę dla zmysłów, film wielopoziomowy, pełen retrospekcji kryminał noir, w którym nic nie jest takie, jak wydaje się na pierwszy rzut oka.

 

Asystentka baner mały

22 maja, godz. 20.30

ASYSTENTKA

The Assistant
USA 2019, 84 min.
reżyseria: Kitty Green
obsada: Matthew Macfadyen, Julia Garner, Kristine Froseth, Alexander Chaplin, Dagmara Dominczyk

Jane (nagrodzona nagrodą Emmy za rolę w serialu "Ozark" Julia Garner) niedawno ukończyła studia i marzy o karierze producentki filmowej. Kiedy trafia do pracy jako asystentka potentata branży rozrywkowej, jest w siódmym niebie. Pragnie niezależności i pilnie wykonuje wszelkie powierzone jej zadania. Rutynowa praca odbiera jej jednak całą siłę i energię. Ponadto musi współpracować z wysoce wybrednym szefem, który permanentnie wyraża niezadowolenie pracą swych podwładnych, poddając krytyce nawet najmniej istotne drobiazgi. Bohaterka zawsze zachowywała się cicho i spokojnie, starając się nie skupiać na sobie zbyt wiele uwagi. Jednak pewnego dnia jej cierpliwość się kończy i Jane przerywa milczenie.

 

zegnaj moj synu baner mały

23 maja, godz. 20.30

ŻEGNAJ, MÓJ SYNU

Di jiu tian chang
Chiny 2019, 185 min
reżyseria: Wang Xiaoshuai
obsada: Du Jiang Yong Mei Qi Xi Wang Yuan

Obejmująca trzy dekady rodzinna saga, której tłem są społeczne, polityczne i ekonomiczne przemiany, do jakich doszło w Chinach, począwszy od lat 80. Główni bohaterowie Yaojun i Liyun byli niegdyś szczęśliwym małżeństwem. Ich los naznaczony został z chwilą, gdy w tragicznym wypadku śmierć poniósł ukochany syn pary. To wydarzenie odcisnęło się piętnem na całym ich dalszym życiu, którego celem od tej pory stało się znalezienie ukojenia. Dramatyczne skutki ”polityki jednego dziecka” oraz skomplikowane relacje rodzinne opowiedziane są subtelnie i z głęboką wrażliwością.

Oglądamy nie tylko trzydzieści lat z życia bohaterów, ale także ostatnie trzy dekady historii Chin, czas przeogromnych zmian, rozwoju miast, obrastania w dostatek, który zapewniła polityka Deng Xiaopinga. Jednak skok cywilizacyjny wcale nie oznacza szczęścia. Posługując się historią jednostek, chiński reżyser krytycznym okiem spogląda na transformację, jaką na przestrzeni trzech dekad przeszło Państwo Środka. Od rewolucji kulturalnej do agresywnego kapitalizmu dnia dzisiejszego.