Od poniedziałku 8 października 2018 ruszają konsultacje w społeczne w sprawie nadania nazw dwóch ulic. Celem konsultacji jest zebranie opinii na temat proponowanych nazw. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do podzielenia się z nami własnymi przemyśleniami na ten temat.
Konsultacje będą trwały do 31 października 2018.
W ramach konsultacji zaplanowano:
1. dyżury konsultacyjne, które odbędą się 22 i 29 października 2018 od 15.00 do 16.30 w Wydziale Geodezji i Katastru Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, pok. 313
2. spotkanie konsultacyjne, które odbędzie się dnia 10 października 2018 o 16.00 w sali nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3.
Ponadto wszelkie uwagi i opinie można zgłaszać w trakcie trwania konsultacji za pomocą formularza konsultacyjnego ( do pobrania – tutaj ), który należy wypełnić i złożyć w wersji papierowej do Wydziału Geodezji i Katastru (Pac Zwycięstwa 3, pok. 313) lub przesłać w wersji elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dokumenty dostępne tutaj – link do Zarządzenia wraz z załącznikami.