Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku

OGŁOSZENIE O NABORZE DO SŁUŻBY CYWILNEJ

·         Oferta do:20 września 2019 do godz. 15.30

·         Wymiar etatu:1,

·         Liczba stanowisk pracy:1,

·         Oferta wygasa dnia 20 września 2019r. po. godz. 15.30.

·         Dodatkowe: planowane zatrudnienie od dnia 21 października 2019r. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę w służbie cywilnej umowę o pracę zawiera się na czas określony wynoszący 12 miesięcy. Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę w służbie cywilnej odbywają służbę przygotowawczą.

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko:

Inspektor

do spraw: kwatermistrzowskich

Wydział kwatermistrzowsko-techniczny

 

Miejsce wykonywania pracy:Słupsk

Adres urzędu:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku

ul. Młyńska 2 76-200 Słupsk

WARUNKI PRACY

Praca biurowa, w godzinach 7.30÷15.30. Z pracą na ww. stanowisku związane są wyjazdy służbowe, załatwianie spraw poza jednostką, współpraca z podległymi Jednostkami Ratowniczo - Gaśniczymi.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

-          praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym / naturalnym oświetleniu,

-          częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami Komendy,

-           narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon,

-           budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,

-          praca na pierwszym piętrze, konieczność poruszania się po budynku - brak windy oraz brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych,

-          stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.


ZAKRES ZADAŃ

·         prowadzenie i aktualizacja dokumentacji w zakresie należnych sortów mundurowych dla strażaków,

·         prowadzenie ewidencji oraz zbieranie ofert w zakresie umundurowania, sprzętu kwaterunkowego, pomocy biurowych itp.,

·         określenie potrzeb w zakresie pomocy biurowych, dokonywanie zamówień i zakupów oraz wydawanie i ewidencjonowanie dla poszczególnych komórek organizacyjnych, w tym Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych Nr 1, 2 i 3,

·         prowadzenie ewidencji indywidualnych kart pobranych materiałów, urządzeń oraz właściwe ich rozliczenie,

·         opracowywanie merytorycznej dokumentacji w zakresie należności przysługujących strażakom za sorty mundurowe,

·         sporządzanie niezbędnej dokumentacji wynikającej z działalności wydziału kwatermistrzowsko - technicznego oraz wykonywanie prac biurowych,

·         nadzór nad wywozem odpadów komunalnych zgromadzonych w pojemnikach dzierżawionych przez KM PSP w Słupsku,

·         prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej strażaków, pracowników cywilnych,

·         dokonywanie zakupów sprzętu, materiałów i urządzeń niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania KM PSP w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych,

·         nadzór nad utrzymaniem czystości w budynkach podległych KM PSP w Słupsku, zabezpieczenie środków czystości, opracowywanie normatywów materiałowych i ich zabezpieczenia w poszczególnych grupach,

·         opracowywania planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną bądź wyposażenia osobistego,

·         prowadzenie nadzoru logistycznego nad funkcjonowaniem bazy lokalowej i szkoleniowej, będącej w dyspozycji Komendy Miejskiej PSP w Słupsku,

·         prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej majątku,

·         inicjowanie kierunków minimalizacji kosztów ponoszonych w codziennej eksploatacji i użytkowaniu obiektów, wyposażenia technicznego, sprzętu, opracowywanie programów oszczędnościowych i przedstawianie wniosków, które mogą przyczynić się do uzyskania oszczędności,

·         prowadzenie spraw z zakresu inwentaryzacji majątku Komendy Miejskiej PSP w Słupsku,

·         współdziałanie z urzędem Starosty Słupskiego i Prezydenta Miasta Słupska, ogniwami ZOSP RP,

·         wprowadzanie danych do programu „Wyposażenie DDJ”,

·         stosowanie się do zasad i instrukcji regulującej obieg dokumentacji księgowej,

·         przygotowywanie akt oraz dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego,

·         prowadzenie akt spraw zgodnie z obowiązującym rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną właściwą do Komendy Miejskiej PSP w Słupsku,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

·         wykształcenie: średnie,

·         obywatelstwo polskie,

·         pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

·         korzystanie z pełni praw publicznych,

·         nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

WYMAGANIA DODATKOWE

·         doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej,

·         umiejętność weryfikacji dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,

·         znajomość ustaw: Prawo Zamówień Publicznych, o finansach publicznych w zakresie zasad gospodarowania środkami publicznymi, ogólna znajomość ustawy o rachunkowości,

·         znajomość i umiejętność stosowania przepisów dotyczących funkcjonowania Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego, Państwowej Straży Pożarnej, ochrony przeciwpożarowej,

·         znajomość obsługi komputera oraz programu MS Office, poczty elektronicznej, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon,

·         znajomość prawa i procedury administracyjnej,

·         znajomość instrukcji kancelaryjnej,

·         odporność na stres,

·         samodzielność,

·         komunikatywność i kultura osobista,

·         umiejętność organizacji pracy,

·         umiejętność analitycznego myślenia.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • życiorys/CV (uwzględniające przebieg pracy) i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia / doświadczenia zawodowego,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

·         oświadczenie o treści : „Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dobrowolnie wyrażam zgodę, na przetwarzanie moich danych osobowych podanych przeze mnie w dokumentach złożonych w postępowaniu w sprawie naboru do służby na zasadzie postępowania rekrutacyjnego w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku w związku z ogłoszeniem o naborze do pracy z dnia 03 czerwca 2019 r., przez Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku, przy ul. Młyńskiej 2, w celu przeprowadzeniu naboru do służby cywilnej. Zgodnie z art. 7 ust. 3 wyżej wskazanego rozporządzenia zgoda udzielona na przetwarzanie danych osobowych może być wycofana w formie oświadczenia na piśmie w dowolnym czasie, nie wpływa to jednak na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.” -wraz oświadczeniem o zgodzie na publikację wyników poszczególnych etapów naboru - zał. nr 1,

·         podpisana przez osobę składająca aplikację klauzula informacyjna – zał. nr 2.


 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek / kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie należy złożyć osobiście lub drogą pocztową (decyduje data wpływu i zarejestrowania, a nie data stempla pocztowego).

 

Dokumenty należy złożyć do: 20.09.2019r., w godz. 7.30 ÷ 15.30.

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku

ul. Młyńska 2, 76-200 Słupsk

Sekretariat Komendy Miejskiej PSP w Słupsku (II piętro, pomieszczenie nr 203).

 

Niezależnie od sposobu dostarczenia dokumentów, kopertę należy opisać podając IMIĘ I NAZWISKO, adres zamieszkania oraz dopisek:

„Nabór na stanowisko inspektor ds. kwatermistrzowskich”.

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Treść oświadczeń załączonych do dokumentów aplikacyjnych należy opatrzyć własnym odręcznym podpisem wraz z datą.

Na wszystkich składanych kopiach dokumentów należy umieścić następującą adnotację
- „Potwierdzam za zgodność z oryginałem” - data, własnoręczny podpis.

Każdemu kandydatowi zostanie nadany numer identyfikacyjny, o czym zostanie poinformowany telefonicznie (proszę o wskazanie w dokumentach prawidłowego numeru telefonu), smsem lub poprzez wskazany adres e-mail. Informowanie kandydata o kolejnych etapach naboru do służby cywilnej będzie następowało w oparciu o ustalony indywidualny nr kandydata.

Oferty nie spełniające warunków formalnych i koniecznych (w tym otrzymane po terminie, brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane i zostaną odrzucone.

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami (kwalifikacja do kolejnego etapu naboru).

Niepoinformowanie kandydata o wynikach naboru do służby cywilnej będzie równoznaczne z odrzuceniem jego oferty.

Dokumentacja kandydatów niezakwalifikowanych do służby cywilnej, nieodebrana przez kandydata, zostanie zniszczona po 1 miesiącu od zakończenia naboru.

Najpóźniej do dnia 27 września 2019 r. na stronie internetowej i BIP KM PSP w Słupsku zostanie opublikowany komunikat z wykazem kandydatów, którzy w terminie złożyli oferty spełniające podstawowe kryteria i tym samym zostali dopuszczeni do kolejnych etapów procesu naboru.

 

TECHNIKI I METODY NABORU DO SŁUŻBY CYWILNEJ:weryfikacja dokumentów, test wiedzy, sprawdzian umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna.

Nabór będzie przeprowadzony w następujących etapach:

I.        Etap 1 - weryfikacja dokumentów:

a)     sprawdzenie kompletności złożonych przez kandydatkę/kandydata ofert oraz spełnienia wszystkich wymogów formalnych,

b)     wykluczenie z dalszej procedury kwalifikacyjnej ofert kandydatek/kandydatów, które nie zawierają kompletu dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu.

II.      Etap 2* - sprawdzian wiedzy i umiejętności:

a)     sprawdzian wiedzy (test jednokrotnego wyboru) - czas trwania 20 minut - składający się z 20 pytań merytorycznych z zakresu znajomości aktów prawnych wymienionych w ogłoszeniu (maksymalna liczba punktów do uzyskania - 20 pkt.). Wymogiem niezbędnym do dopuszczenia do sprawdzianu umiejętności jest uzyskanie, co najmniej 60% maksymalnej liczby punktów.

b)     sprawdzian umiejętności - obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner), obsługi programu MS Office.

III.   Etap 3* - rozmowa kwalifikacyjna.

IV.   Etap 4 - ustalenie wyniku końcowego pracy komisji oraz wyłonienie najlepszych kandydatów.

Nieprzystąpienie kandydata/kandydatki w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykluczenie z dalszego postępowania.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja na temat terminów kolejnych etapów naboru dostępna będzie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy Miejskiej PSP w Słupsku oraz na stronie internetowej www.straz.slupsk.pl i kmpspslupsk.bip.gov.pl.

Proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku mnożnik 1.0 x kwota bazowa (tj. 1873,84 zł) plus wysługa lat, z zastrzeżeniem - nie mniej niż 2.250,00 zł.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

*Podczas etapów naboru nr 2 i 3 ocenie podlega:

·         znajomość ustaw: Prawo Zamówień Publicznych, o finansach publicznych w zakresie zasad gospodarowania środkami publicznymi, ogólna znajomość ustawy o rachunkowości,

·         znajomość obsługi komputera oraz programu MS Office, poczty elektronicznej, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon,

·         umiejętność weryfikacji dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,

·         odporność na stres,

·         umiejętność organizacji pracy,

·         umiejętność analitycznego myślenia,

·         znajomość prawa i procedury administracyjnej,

·         znajomość instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w jednostkach organizacyjnych PSP,

·         znajomość i umiejętność stosowania przepisów dotyczących funkcjonowania Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego, Państwowej Straży Pożarnej, ochrony przeciwpożarowej,

·         samodzielność,

·         komunikatywność i kultura osobista.

Dodatkowych informacji udziela: st. asp. Alina Kluza w dniach roboczych (poniedziałek - piątek) w godz. 8.30 – 14.30 (tel. 59 842 40 01 wew. 232).

“Ogłoszenie o naborze do służby cywilnej”

załącznik nr 1 - ZGODA_NA_PRZETWARZANIE_DANYCH_OSOBOWYCH

załącznik nr 2 - KALUZULA INFORMACYJNA

owiadczenie-w-zwizku-z-ubieganiem-si-o-stanowisko-niebdce-wyszym-stanowiskiem-w-subie-cywilnej

 


WIĘCEJ