Zapraszamy do wyrażenia swojej opinii nt. propozycji nazwy ulicy. Konsultacje społeczne potrwają od 12 listopada do 6 grudnia 2019 roku. Sprawa dot. ulicy zlokalizowanej na działkach nr 18, 19/1, 20, 22/3 i 22/6 w obrębie ewidencyjnym 1 Miasta Słupska – poniżej znajdziecie Państwo mapkę, gdzie zlokalizowana jest dana ulica.
W ramach konsultacji przewidziano:
a) 1 spotkanie konsultacyjnego, które odbędzie się 18 listopada 2019 o 16.00 w sali nr
211 Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3;
b) 2 dyżury konsultacyjne, które odbędą się 25 listopada i 2 grudnia 2019 od
15.00 do 16.30 w Wydziale Geodezji i Katastru Urzędu Miejskiego w Słupsku,
Plac Zwycięstwa 3, pok. 313;
c) możliwość zgłaszania opinii i uwag za pomocą formularza konsultacyjnego, (dostępnego do pobrania poniżej), który należy wypełnić i złożyć w wersji papierowej
w Wydziale Geodezji i Katastru (Pac Zwycięstwa 3, pok. 313) lub przesłać w wersji
elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (w tytule maila należy wpisać
„KONSULTACJE”);
d) udostępnienie dokumentów do konsultacji w formie papierowej w Wydziale Geodezji
i Katastru (Plac Zwycięstwa 3, pok. 313) oraz w formie elektronicznej w Biuletynie
Informacji Publicznej
Zarządzenie (do pobrania)
Załącznik nr 1 – mapa terenu, którego sprawa dotyczy (do pobrania)
Załącznik nr 2 – formularz do zgłaszania uwag (do pobrania)
Załącznik nr 2 – formularz zgłaszania uwag wersja edytowalna (do pobrania)