Zawsze, gdy widzimy na wyświetlaczu naszego telefonu komórkowego nieznany numer, zaczynamy się zastanawiać czy znowu nie dzwoni do nas pracownik call center. Dla wielu z nas takie połączenia to wielkie utrapienie i niedogodność. Jednak, istnieją aplikacje, które pomagają nam blokować niechciane połączenia. Jak widać, technologia działa we wszystkich kierunkach, pomaga tworzyć różnego rodzaju technologie, które przydadzą się niemal każdemu. Ich przydatność, zależy naturalnie od naszych indywidualnych potrzeb oraz oczekiwań.

Naturalnie, call center większości z nas kojarzy się bardzo negatywnie, ale zastanówmy się jak działa to od środka. W wersja dla klienta jest to może uciążliwe i przede wszystkim interesujące, ale od strony technicznej jest tak naprawdę jeszcze ciekawsze. Aby stworzyć takie call center potrzeba nowoczesnej technologii i współpracującego z tą technologią, w sposób prawidłowy, oprogramowania. Poza tym call center to też tak naprawdę taki duży dział obsługi klienta, a jak wiemy na świecie jest bardzo wiele rodzajów naprawdę różnych działów obsługi klienta. Jak już wspominaliśmy, takie działy musza być w jakiś sposób obsługiwane z technicznego punktu widzenia.

Oprogramowanie call center – czyli druga strona medalu

Oprogramowanie call center umożliwia nam jako firmie, obsługującej klienta, świadczenie usług dla klienta w bardzo profesjonalnej i przyjaznej dla usługobiorcy formie. Co tak naprawdę daje nam takie oprogramowanie – daje wiele, ponieważ korzystając z w pełni profesjonalnego oprogramowania uzyskujemy następujące korzyści:

  • Dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu, stopniowo rozwijamy komunikację telefoniczną, planując i zarządzając wewnętrznymi procesami obsługi. Dzięki temu, że jest to możliwe online, masz możliwość to robić z dowolnego miejsca na ziemi

  • Jednocześnie jesteś w stanie zbudować call contact center

  • Funkcje oprogramowania dla call senter, dzięki swojemu szerokiemu zakresowi, umożliwiają wysyłanie odpowiednich wiadomości tekstowych

  • Możesz wrzucać połączenia do kolejki lub je przekierowywać

  • Możesz wysyłać wiadomości email o spersonalizowanym charakterze- oprogramowanie umożliwia wysyłanie emailów do wcześniej zdefiniowanych grup, tworzonych na podstawie słów zawartych w tekście.

  • Funkcja Chat – umożliwia rozmowę z klientek, a także identyfikowanie go podczas rozmowy. Jednocześnie masz możliwość indywidualnego dopasowania wyglądu chatu i zlecenie jego obsługi dedykowanemu pracownikowi

  • Dodatkowo masz możliwość odbierania wszelkiego rodzaju zapyta, zgłoszeń czy zamówień poprzez w pełni dostosowany do wyglądu Twojej strony formularz

  • Funkcja faxu - masz możliwość wysyłania i odbierania faksu w formie elektronicznej

  • Doskonała jakość komunikacji – rozmowy dobrej jakości z użyciem wirtualnego numeru

  • Możliwość wysyłania ankiety po połączeniu z klientem, co pozwoli Ci zbadać zadowolenie klientów z oferowanych przez Ciebie usług, a także pozwoli Ci na wprowadzenie ewentualnych ulepszeń

  • Oprogramowanie pozwala na stałe utrzymanie relacji z klientem, co jest istotne przy budowaniu marki

  • Funkcja oddzwaniają – pozwoli Ci na systematyczny kontakt klientem, ale też pomożecie budować zaufanie wśród klientów

  • Nagrywanie rozmów

Jak widać, od strony technicznej call center jest dość interesujące, a programy dla call center to idealny przykład na w pełni efektywne wykorzystanie nowoczesnej technologii oraz Internetu.

Call center – jak to działa?