Pani Agnieszka Klimek-Lewińska Dyrektor Zespołu Audytu i Kontroli Urzędu Miejskiego w Słupsku otrzymała niedawno Certyfikat CGAP. Gratulujemy Pani Dyrektor i cieszymy się z tego, że pracownicy Urzędu Miejskiego w Słupsku chcą się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności i dyplomy.
CGAP – Dyplomowany Audytor Sektora Publicznego – jest certyfikatem specjalistycznym, przeznaczonym dla audytorów zatrudnionych w sektorze publicznym (takim jak Urząd Miejski w Słupsku). Aby otrzymać wspomniany certyfikat należy zdać egzamin, w trakcie którego kandydat musi wykazać się znajomością unikalnych cech audytu wewnętrznego w sektorze publicznym.
Wiedza merytoryczna i ważne umiejętności audytora pomagają w realizacji zadań samorządu i wzmacnianiu odpowiedzialności administracji publicznej. Dzięki temu realizacja usług w stosunku do mieszkanek i mieszkańców Miasta Słupska może być systematycznie ulepszana i usprawniana.
Certyfikat jest wydawany przez Instytut Audytorów Wewnętrznych, międzynarodową organizację skupiającą na całym świecie ponad 100 tys. osób zrzeszonych w blisko 200 oddziałach narodowych i organizacjach. Prowadzi działania w zakresie tworzenia i promowania standardów, upowszechniania dobrych praktyk zawodowych oraz szkoleń i certyfikacji